05 April 2011

sarawak....

salam...dan salam sejahrtera...ehem2x.... sarawak mari...hahahada 3 hari aku kat cni....best gak bile ade kat tmpt org nie...tp aku dtg bkn nak jln2.. dtg tuk bekerja..jd lain la rsnyer kan beza gak semenanjung dgn sarawak nie ye kalo kt sini cara pemamduan sgt2 teratur dan cermat jgn rehan la kalo kat right lane tu kete slow2..huh!!!pastu signboard dorg kat cni letaknya kt bawah???cmne ek nak tgk??erm.. kaw ak kene bertugas tu lebih kurg 100lebih dari bandar kuching...hari2 kne ulang alik la...kalo nak jln dekat kne la seberang sungai ikut feri..kalo nak ikut jln darat kne tmbh km lagi laa...mencabar tul...tp org2 kt cni seme baik2 n ramah... bagusss sgt...\aku ade 12hari lg kt cni..so mesti mau manfaatkan sebaik mungkin...hihihi ok la... chaw dulu..tuk abg...jgn nakal2 ye bile sy xde yerk....=)

sempat lagi berposing ms tgu flight..

ni aku try makan mee sapi sarawak.. sodap beb!! nie ms nek feri nak balik kuching haha..aku lagi besor dr kapalterbang... tgh pikir cmne nak bw kapal terbang tu ker???hihi
bile nak naik flight same2 nie..hihi kat airport..

No comments:

Post a Comment

Kesayangan

Buah hati kesayangan ibu