26 February 2011

Khas Tuk Aizan



Denting yang berbunyi dari dinding kamarku
sedarkan diriku dari lamunan panjang
Tak terasa malam kini semakin larut
Ku masih terjaga

Sayang kau dimana aku ingin bersama
Aku butuh semua untuk tepiskan rindu
Mungkinkah kau disana merasa yang sama
Seperti dinginku di malam ini

Reff
Rintik gerimis mengundang kekasih di malam ini
Kita menari dalam rindu yang indah
Sepi ku rasa hatiku saat ini oh sayangku
Jika kau disini aku tenang

Mane Yang Cantik Yerk????

ritu ak g jalan2 dgn kak elis membuang masa yang ade.... terjumpa lak kedai MY Diamond pe lagi... dgn bangganyer kiteorg masuk.... konon2 mcm nak beli la cincin... tp gaji x masuk lagi pon.... hahaha.....kak elis menunjukkan kepakarannye menanyakan bermacam2 persoalan kt tukang kedai tu... layankan aje la....sempat lagi tu amik gambar cincin yang menjadi pilihan.....



23 February 2011

crazy

nothing to say... but my heart now feel so sad..
...tertunggu2x....beria2 sorg2...
...xpe la... pasni kan kite g jauh...lame...
...leh la sng awk nak wat pe pon...
kite x kaco...
..bye..

15 February 2011

besday my roomate




Jumaat lalu adalah hari lahir roomate aku..... nak wat surprise tp mcm jadi x jadi jerk...hahaha... ni seme idea aku n afni la....hihi.....tuk Dayah : selamat hari lahir.. semoga panjang umur ,murah rezeki dan mendapat keberkatan dari ilahi sepanjang hidup nie....tua skit la ko dari aku n afni.... wahahahahaha......

DSLR

.....saye budak baru blajar....hihihi.....
.......untuk percubaaan yang x seberapa.....



model : mohd amirul aiman
tempat : mane2 aje....
masa : bile2 aje......

10 February 2011

Danga Bay

ari tu smpt aku g danga bay... saje nak test dslr....hahaha..... erm... ari nie br sempat nak upload setelah sekian lame x bukak blog nie,,,,,, nie gara2 keje2 yg menimbun..... lps nie ade lagi keje.... erm..keje je la.... skrg nie nak tulis panjang2 pon x de mood.... so.... tgk je la hasil tangkapan dslr br aku..hihi......