10 January 2011

Tahun Baru da Bermula..
Tahun 2011
wah... x sangka la pulak....
tp terlambat pulak aku nak wish kat blog nie..
almaklumlah.. tersangat la busy dgn keje...
kk

pastu bile da kerja malas sgt amat nak surf internet..
apatah lagi nak layan fb, blog,yahoo, dll lah..
ntah ape2 je lah nie...


Tapi..nak dijadikan cite...erm... cme nak tahu la eerk.. ape je yang dah tercapai tuk tahun lepas
1. nak turun kan berat badan (langsung x menjadi...warghhh)
2. nak kumpul harta (ermmmm...boleh la..tp ape je harta yg aku ade..hahahaha)
3. tp aku da jumpa...jumpa seseorang yg nak aku jdkan teman hidup sepanjang hayat aku..cewahhh..mmg bermakna sgt... genap umur aku 25 tahun... dia muncul dalam hidup aku...
4. dpt naik gaji..(kalo keje gomen nie pepaham je lah..huhu)
5. Kerja..erm.. makin lame aku rs seronok dgn kerja aku skrg.. rakan sekerja terasa mcm family..team work sgt2...baik dari bos sampai rakan sejawatan... hepi sgt kerja...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Untuk Azam Tahun 2011 pulak ape dia ek...
1. nak jadi lebih matang, lebih bersifat terbuka...
2. nak kuruskan badan..hahaha
3. nak kumpul lebih lagi harta...dunia dan akhirat...
4. nak beli DSLR...huhu
5. nak tunaikan setiap permintaan ayah..
6. nak berjimat(lorh..abes yg atas tu (^V^)...
kahkahakah.........dan...

nak setia pd si dia n menjaga hubungan kami =)




No comments:

Post a Comment